آرام چون سنگ

منتشرشده: فوریه 7, 2011 در بدون شرح


امروز دیگر بی محابا جلو نمی روم.
آرام و آرام در جاده ای بسوی بی نهایت قدم می گذام،تنها همراه من سنگ و کلوخ جاده هستند!
من و سنگ یکی هستیم،او نیز چون من زنده است!!!
تنها فرق ما در تپش قلب هایمان است،قلب من کمی تند و قلب او آرام می تپد.
روزی چون دیگر روزها به ژرفای روحش گوش سپردم،سنگ را می گویم،چون نوایی دلنشین روحم را تسخیر کرد،همان روح بلند به ظاهر انسانی!
آندم بود که تصمیم خود را گرفتم…
همانطور که پیش خواهم رفت به پشت سر خود دیگر نمی نگرم.
دیگر، گذشت هر چه که بود،آرام ،آرام ،بسوی تباه شدن نیل می کنم.
می روم تا قلبم آرام بتپد،می روم تا …
می روم تا سنگی شوم جلوی پای مسافری دیگر.
می روم آرام و آرام….
می روم….

دیدگاه‌ها
  1. نوشین می‌گوید:

    می روم جایز نیست
    من رفتم!

  2. فرناز می‌گوید:

    خيلى قشنگ بود ايول دارى بخدا
    اميدوارم روزى برسه
    كه مردم دلشون از سنگ نباشه
    دنيا بهشت بود

  3. gharibvand می‌گوید:

    مرسی فرناز،جددن عرض می کنم.
    :)))

پاسخی بگذارید

