روی صحبتم با شماست، زيرش حتی/من باب بچه های توييتر

منتشرشده: سپتامبر 22, 2010 در خاطرات روزمره
نامردی بود در اين انتها از شوما عزيزان چيزی نميگفتم، شوما هايی ك در اي مدت همه جوره كلی از خلا های زندگی من و پر كرديد و در خوب ترين شرايط (البته يادم نم ياد) و در بدترين شرايط( يادم اوومد) در كنارم ، البته پشت خطوط مجازی، بوديد.
اينم بگم ك ب لطف ي دوست مشترك ك شوما هم ميشناسيدش ب جرگه تون پيوستم و وگرنه ديگه بايد شناخته باشيد ك اگه دست خودم بود عمرن حوصله اكانت درست كردن و نداشتم.
همه اينا رو اولش گفتم ك بگم در اين مدتی ك كنار شوما بودم خيلی چيزا ياد گرفتم و ب اينم فك نكنيد ك ميخام برم و اصن از اي خبرا نيست.
دور از شوخی بگم ، شايد ي روزی هم رفتم و اون روز ميتونه بعد از نوشتن اين پست باشه، ميتونه فرداها باشه و ميتونه فعلن نباشه، همه اينا بستگی ب شرايط و موقعيت ها داره ك پيش روی ما قرار ميگيره.
اينم بگم ك همه شوما از دوستان عالم واقعی ،برای‌ من ارزشمند تر بوديد و هستيد و خواهيد بود.
ديگه سر و صدای حضار داره در مياد و بايد كركره رو بكشم پايين و فقط بگم ك ، شوما ، آیه شوما جزو تاپ تنای زندگی ئه توييتری منيد.
خودتون ميدونيد ، واسه همين اسم نم يارم.
و رحمة الله و بركاته/صلوات حضار
:دی
*پاورقی: نوع نوشتاری مخصوص توييتر

دیدگاه‌ها
  1. MirAliReza می‌گوید:

    چاکر آقاولی خداییش داش ممد کامنت دادن تو بلاگر عذابیست الهی، بیا و منتقل شو وردپرس تا مام هم بیشتر ازین حرفا از خودمون کامنت در کنیم… دیگه اینکه ما شوما تو گودر میخونیم

پاسخی بگذارید

