پدر غريب سينمای ايران

منتشرشده: ژوئیه 19, 2010 در سينما
امروز 28 تير ماه 1389 دو سال از پرواز كسی می گذرد كه سينمای ايران به او مديون است.
دو سال پيش بود كه بعد از دومين بار كه كنكور داده بودم براي پر كردن وقت به سر كار مي رفتم، دقيق به ياد ندارم چه ساعتی بود اما به ياد دارم كه دوستم به من زنگ زد و با آب و تاب فراوان گفت خسرو شكيبايی……..
نمي دانستم چه بگويم ، بعد از مرگ فرهاد مهراد كه چند سال قبل تر از اين بود و آن موقع موضوع را شنيدم اين يكی ديگر از خبرهای بدی بود كه در بين هنرمندان اتفاق افتاد، من خود شكيبايي را برای نخستين بار در فيلم كيميا به ياد مي آورم ، فيلمی كه دنيايی را روايت مي كرد كه از جنس ما بود، با سالاد فصل به او ايمان آوردم و حكم آخرين شك های يك بزرگمرد سينما بودن را برای من از بين برد ، او حالا بازيگری قابل بود.
هيچ وقت بازی زيبای او را در سريال روزی روزگاری را از ياد نخواهم برد، صدای تاثير گذارش در سريال خانه سبز و آه كه چه زود پر كشيد حالی كه سينمای ما بيش از پيش به او احتياج داشت.
در مورد بيو گرافی او نيز چيزی نمي گويم آنقدر بزرگ بود كه كلام را بر زبان بخشكاند.
روحش پر مهر و زيبا.

09rjny8rw54feaoqk9gz.jpgd9ws1xba7kzuzybj4pu1.jpg

rz95jshuavvof151yop4.jpg

در اين عكس افرادي چون عليرضا نوري زاده، ايرج جنتي عطايي، پروين سليماني و خسرو شكيبايي را ميتوان ديد.

پاسخی بگذارید

